18. maaliskuuta 2010

You have to face the truth. It might be hard but you must do it. I have faced it


Lumenen puuteri ja meikkivoide. Meikkipussi H&M. En pysty oikeen käyttää muuta ku noita, koska en oo löytäny mitää mun budjettii sopivaa mun väristä meikkivoidetta/puuteria. Toimii ainaki mun iholle.
Rimmelin Sexy Curves, Maybellinen the Colossal, Anytimen Last Decorator & Lumenen ripsari, toisessa päässä eyeliner. Noista tällä hetkellä käytän lähinnä tota Rimmelin ripsaria, mun ripseille just hyvää!
L'oréalin ja Rimmel Londonin poskipunat & Lumenen kajaali. Ehkä vähän vaaleita noi poskipunat, mut hyviä kuitenkin. Kajaali on tosi hyvä mulle, käytän sitä siis myös vähän kulmissa.

Gosh'in luomivärit, H&M luomiväri. En oo vielä noita Gosh'in luomivärejä testaillu, mut sävyt on ainaki kivanvärisiä. H&M:n luomiväri on halpaa ja silti nätin näköstä.

Kävin tossa eilen Sokoksen 3+1 päivillä ja löysin (tai no menin oikeastaan hakemaan) pari luomiväripaljettia ja erilaisia meikkisiveltimiä. Siveltimet oli 2€/paketti ja luomivärit 4€/kpl.
Päätin nyt sit samalla kuvata mun meikkipussin sisällön, kun meikeistä alettiin puhua. Mähän en oikeesti meikkaa melkeen koskaan - se on nykyää melkee aika harvinaista, jos jaksan ees silmämeikkiä laittaa. :-D Mut kyl mä aina joskus jaksan ja kyl mä meikkivoidetta ja puuteria melkeen joka päivä käytän. Aina ei vaan jaksa! =D Tästä syystä en ees omista melkeen mitään meikkejä.

2 kommenttia: