16. maaliskuuta 2010

It just happened and suddenly I was a big girl




Löllöpaita, H&M 4,95€


BF-tapaiset farkut, Lindex 20€

Kävin tänään treenien jälkeen kattomassa kankaita (en löytäny sitä mitä etin) MUTTA... kävin Lindexillä ja H&M:ssä ja löysin noi farkut ja ton paidan. Noi farkut on siis vähä BF-farkkujen tapaset, tollaset löysät, mut kireet lahkeista ja toi raitapaita on tollanen tosi iso ja löysä paita. Ja noihan ei kustantanu mun lompakosta paljon mitään!

Ää, mulla on ihan törkeesti koulujuttuja!! Pitäis tehä joku miljoona asiaa ja ei riitä vaan aika.. Tein muuten yhteishaun tos yks päivä ja oon tyytyväinen järjestykseen. =)

4 kommenttia:

  1. hahaa kaikilla on tollanen paita (mukaanlukien minulla), mut kuka vois vastustaa kun niin mukavaa ja niin halpaa vaatetta :D ja oii mitkä farkut löytysköhän joensuun lindexistä tuollasia :o

    VastaaPoista
  2. Nipsulintu - Yepp! :D no noi oli jotkut alennuspöksyt, et en oo ihan varma, mut saattaa löytyy :o

    VastaaPoista
  3. Kivalta näyttää noi farkut=) katoin kans joskus lindexil, mut jätin ostamatta:/

    VastaaPoista
  4. elly - Kiitos (: Mä en millää pystyny, ajattelin kyl ekaks jättää ne sinne, mut ne makso vaan 20e ja muutenki tollaset ollu hakusessa, ni oli pakko ostaa ! :D

    VastaaPoista