2. maaliskuuta 2010

Just preparing for the summer (yeah I know, it's March..)


Kollaasin kuvat H&M

Myös mäki oon huomannu, et H&M:lle on tullu oikeesti kivannäkösiä kenkiä. Ennen ne oli ainakin mun mielestä aika tylsiä ja no.. ei ainakaan mun makuun. Fashion and Me -blogin pitäjän tavoin tein kollaasin mun lemppari kengistä, joita oon myös ajatellu käydä kurkkailemassa tai sit jos en löydä niitä kaupoista, niin vois tilata tuolta netistä. Hassuinta täs kollaasissa on se, et mä tykkään aika samoista kengistä ku kyseinen tyttö!

Huomaatte varmaan, että lähes kaikki noista kengistä on kesäkenkiä (ja värimaailma pyörii aika paljon mustassa, hehheh..) Ehkä kesä tulee nopeemmin, jos sitä alkaa tällee shoppailun merkeissä jouduttaa? Tulis jo kesä!

4 kommenttia:

  1. Uuu jee, säkin teit tälläsen ;)! Mä en muuten ees huomannu noita tummanruskeita kenkiä ku selailin H&M:n nettikauppaa.. Ne olis kyl päässy munki kollaasiin heti :D Kuolaan vielki noita oikeessa alakulmassa olevia !

    VastaaPoista
  2. Uniqua - Yepp! :-D Uuuu! Joo nii mäki, oikeesti pakko saada !!

    VastaaPoista
  3. Voisin ottaa noi kaikki.Aivan ihania <3

    VastaaPoista
  4. Salha.A.k.Afuturefashionstar - Yepp, mullekki kelpais! ♥

    VastaaPoista