1. maaliskuuta 2010

Feeling at the moment: not good

Kuva Googlen kuvahausta, kuvahaulla Ke$ha

Tää on tällänen olen elossa (nipin napin) -postaus!
Joo oon ollu siis kipee perjantaista lähtien, tosi kiva lopetus hiihtolomalle, ja oon vieläkin kipee. Kuume on kyl vähä laskenu, se on hyppiny 37 asteen ja yli 39 asteen välillä. -.- Tällä hetkellä mulla on ihan kamala yskä, meni viime yönä kaks tuntia(!!!) yskimällä ja sit vasta nukahdin ja sama juttu aamulla. Not niceeeee.

En siis menny tänään kouluun, meillä siis loppu loma. Ja en nyt pääse sit treeneihinkää varmaa vähää aikaa, ääääääh! =(

Heittäkääpäs vähän postausideoita tai jotain, mitä haluisitte täällä blogissa nähdä!

4 kommenttia:

  1. Kamalasti kaikkii pöpöjä nyt liikkellä, toivottavasti paranet pian! Mä ainaki tykkäisin lukee kaikkii kynsijuttuja

    VastaaPoista
  2. badtemper - Yepp, niin on ja yritetää=) okeii, kiitti vinkistä;)

    VastaaPoista
  3. Et kyllä pukeudu mitenkään 'muodikkaasti' aika tavallinen tyyli :)

    VastaaPoista
  4. Anonyymi - No esim. sen takia en oo luokitellu blogiani muoti/tyyliblogiksi tms. /en oo luokitellu blogiani millään tavalla. :)

    VastaaPoista