10. maaliskuuta 2010

It's MY Sweet 16! Happy birthday for me.







Joo mulla on siis tänään synttäriiit jeeee! Enää kaks vuotta, ni 18v..... Tosi monet on onnitellu ja on ollu muutenki kiva päivä. Oon lähössä leffaan vähän päälle tunnin päästä, kattomaan sen Suljettu saari - elokuvan. :-)

Synttärilahjaks en siis toivonu mitään muute, paitsi ton korun tragukseen eli tohon korvan nipukkaan (kuvissa). I♥IT! Ei sattunu oikeestaa, pikkasen nipisti ja nyt se on vähä kipee, mut ei oikeestaa pahasti. :) Sain myös pikkasen rahaa ja äiti kävi hakee mulle tollasen isomman telkkarin jostain. Siis ihan tommonen palikkatelkkari, ei mikää ohut yms. mut toi on paljon isompi ja sillee. =) oisko 21tuumaaa ? Mun huoneeseen ei oikeen sovi kauheen iso telkkari, ku on aika pieni huone :/

ps. pitäis varmaa muute värjää hiukset.. Juurikasvu on aika muikee.

5 kommenttia:

  1. awww oot nätti hanibani. JA HYVÄ ET USKALSIT OTTAA TON TRAGUKSEN (:

    VastaaPoista
  2. kristitheihanin - Hhah toi nimimerkki :-D Thaaanx! YEPP! (=

    VastaaPoista
  3. Onnee, tosin vähän myöhässä : ) Toi tragus sopii sulle tosi hyvin! Iteki kävin 16-vuotissynttäripäivänä (hui mikä sanahirviö) ottamassa huulikorun Sörkässä ja oli kyl nii kivaa et voisin ihan vaan sen fiiliksen takii mennä ottaa sinne joskus uudestaanki lävistyksen : D Missä sä muuten kävit ottaa ton traguksen?

    VastaaPoista
  4. hmnh, eikö toi oo dracula ja tragus on sillee siinä... en osaa selittää :D

    sä oot tosi nätti ja persoonallinen .--)

    VastaaPoista
  5. badtemper - Ja en oo nähtävästi vastannu sulle sara, mut siis oon ottanu ton itiksen Silwer Wavessa =)
    Anonyymi - Hmm.. Mun mielestä toi on tragus, mut en kyl voi sanoo sata varmasti.. :-D mut mun mielest se on joko nipukka tai tragus, vähän miten ite haluu sanoo. :O Ja kiiitos ihan hirveesti! (;

    VastaaPoista