3. maaliskuuta 2010

Jos et tee sitä tänään, se voi olla myöhäistä huomenna






Tost yskänlääkkeest(kuten myös astmalääkkeestä ja kuumemittarista..) on tullu mun parasystävä parin viime päivän aikana. Hyi hitto se maistuu pahalle, eikä se kyl oikeestaa hirveesti tota yskää pois oo ottanu.. Eli vieläki hirvee yskä, mut huomen ajattelin mennä kouluu ! Nii eihän siit oo ku kohta kaks viikkoo, ku oon viimeks ollu koulussa. Oon myös yrittäny tänää panostaa kouluun tekemällä kässän esitelmää - ite ajattelin tehä afrikkalaisesta pukeutumiskulttuurista. :-)

Muistatteko ku puhuin siitä huppumekosta, jonka ajattelin yrittää tehdä? No tein sen tossa hiihtoloma viimesimpinä päivinä, mut en oo vielä saanu tehtyy siit viel postausta, ku se on pesussa. Se kyl vähän kusi, mut teen nyt kuitenki siit postauksen, vaikka en kyllä tuu osaa selittää yhtään miten sen tein. :-D

Jippiii, enää viikko mun synttäreihin!!

2 kommenttia:

  1. heii vitsi toi yskänlääke pelasti tänään vähä mun aamuu... paitsi tablettein haha :---DD

    VastaaPoista