17. helmikuuta 2010

You got to be kidding me

Kuvat Googlesta, hakusanalla Bradley Cooper

Kyseinen herrahan on näytellyt myös esimerkiks siin The Hangover'issa (Kauhea kankkunen), joka sattu olemaan aika hauska leffa. :-D

Joo en oo taaskaan päässy oikeen postailee, ku mun päivät noudattaa lähes joka päivä sitä samaa kaavaa: nukun, kouluun, himaan nopeesti, treenit, himaa ja nukkumaan. Ja yleensä ku oon kotona nii mä vaa syön. :-D
Se Valentine's Day leffa oli mun mielest tosi hyvä! Saatto ehkä johtuu myös siitä, et siin oli niin paljon hyvännäkösiä tai siis.. hyviä näyttelijöitä. :-) Eikä se ollu ihan niin ilmeinen koko aika, niin ku yleensä tollaset leffat.

Oisin kuvannu teille päivän asunki tässä jossain vaihees, mutta tosiaan en kerenny/kerkeä, koska tällä hetkelläkin mun pitäis tehdä jotain ihme köksän esitelmää meijän suvun/perheen ruokakulttuureist yms. Opeeeee, onko pakko?

2 kommenttia:

  1. Hahaa mulla oli Valentine's dayn kanssa just sama, siinähän oli niin hyvännäk... siis hyviä näyttelijöitä :--DDD jättekiva blogi, tykkään 8)

    VastaaPoista
  2. Nipsulintu - Hahaha :D Kiitoskiitos! :)

    VastaaPoista