24. helmikuuta 2010

You don't even know how happy you have made me. Very happy




Päivän asua
Tunika - Veeralta, alkuperäisesti GinaTricot
Farkkuleggarit - GinaTricot
Käsikorut - Poikaystävältä & Nomination




Neule epäsymmetrisellä helmalla. Norm. hinta 19.90€


Kiiltävät ja silkintuntuiset(?) legginssit.



Mekko irrotettavalla vyöllä.

Sori tästä hiljaiselosta taas vaihteeks. Oikeestaan mulle ei oo mitään pätevää syytä siihen, mut mul alko loma ja en oo oikeen jaksanu olla koneella. :-D Mun piti panostaa pariin koulujuttuun lomalla, mut arvatkaa oonko tehny mitään? En, arvasitte oikein. :D Mun hiihtoloma on siis vaan oikeestaan ollu pelkkää löhöilyä.

Kävin eilen Gina Tricotissa mun veljen tyttöystävän kanssa ja mukaan tarttu noi ylläolevat jutut. Toi mekko oli ehkä paras noista ostoksista, tai ainaki ite tykkään tosi paljon! Ihan kivasti kyllä säästi. :-) Myöhemmin menin vielä mun veljelle yöks, koska meillä ei tänää tullu ollenkaa vettä johonki kuuteen tuntii. Mut oli sitä vettä kuitenki tullu. =D

ps. tulipa muuten paljon kuvia (ja asiaa)! :-D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti