10. helmikuuta 2010

I never opened myself this way, life is ours, we live it our way. All these words I don't just say. And nothing else matters






Kuvia parin päivän takaa (nam naamakuvat)

Anteeks ettei musta oo taas kuulunu vähään aikaan. Mulla on kyllä hyvä syy(t): Ne kokeet tosiaan ja eilen semmonen kiva yllätys, et tulin kipeeks koulussa. Enkä tosiaan tiiä että miks yms. Eilen illalla pahimmillaan melkeen 39astetta kuumetta ja oksetti koko eilisen päivän. Tänää on ollu jo parempi olo, kuumetta päälle 37 ja ei okseta enään nii pahasti + oon vaa nukkunu ja datannu. =)

Noista kuvista tuli muuten mieleen, että pitäis varmaan ostaa uus venytyskoru. Mulla on siis vasemmassa korvassa venytys(10mm), siis toi kuvissa näkyvä musta koru. Toi koru on vähän huono, ku toi lähtee niin helposti korvasta. Se oli taas tippunu viime yönä ja aamulla sit etin sitä mun sängystä ja kirjaimellisesti tungin sen takasin korvaan. Eli joo sellasta vois käydä kattoo täs joku kaunis päivä, ku jaksaa ja pystyy lähtee ulos.

Green Day - 21 Guns

ps. mä meen muuten nähtävästi kattomaan Green Dayta! En siis oikeestaan kuuntele sitä, tai no vois melkeen sanoa, etten nykyään kuuntele, mut kaveri varas liput ja vähän niinku pakottaa mut sinne. :-D Ei kyl sinäänsä oikeestaan haittaakkaan.
pps. tasan kuukaus mun synttäreihin!

4 kommenttia:

  1. mäki meen kattomaan green dayta! ihan huippua =)

    VastaaPoista
  2. heidi'a - Paaitsi et mä en ookkaan varmaan menossa. :/ mut pidä hauskaa munki puolesta! :-)

    VastaaPoista
  3. eikää oon ihan superkade sun silmistä:-(( ihanat!

    VastaaPoista
  4. ella - Njää, turhaa! Kiiitti! :-)

    VastaaPoista