19. helmikuuta 2010

One day of the year is dedicated to the love of your life








Takki - Lindex
Kengät - Sokos
Kaulahuivi - Ite tehty!!
Farkut - H&M
Tunika - Veeralta

Wihii, arvatkaa kuka sai kameransa eilen korjauksesta!! =) Me so happy! Paitsi etten oo, koska tänään on ollu suoraan sanottuna aika paska päivä; meijän koira rikko yhen mun tärkeimmistä koruista, oon ettiny jostain viidest eri kaupast yhtä tiettyä leffaa löytämättä sitä. Tai no oikeestaa sit se löyty sillee Stockmannilta, et tilasin sen sinne ja joudun odottaa ainaki pari viikkoo.. Ja oisin tarvinnu sen huomiseks. Lisäks mulla on tosi angst olo. :-D

Olin tänään kattomassa parin mun kaverin Wanhojen Tansseja! Otin siis siel lähemmäs parii sataa kuvaa, mut en viiti tääl niit julkasta. Oli kyl vähä tylsää, ku kukaa ei ollu mun seurana siellä. :-( Mul on muuten ihan kamala yskä. Oon vaa yskiny joku kaks päivää koko aika! Not nice..

ps. Nadjan arvonta!
pps. Hyvää hiihtolomaa! Tai no siis niille, joilla se alko, kuten mulla. :-D

2 kommenttia:

  1. prkl mitä noi naamat hei oisin kopsannu tonnn !XD

    VastaaPoista
  2. VEERY - No kelasin et jos ette haluu teijä naamoi tänne tai et jos oli huonot ilmeet yms. emt :--D

    VastaaPoista