26. maaliskuuta 2011

You're my everything, you make me feel so alive







Tänää on ollu oikeesti tosi tekemisen täyteinen päivä! Oon saanu pitkästä aikaa PALJON aikaa yhtenä päivänä. Kuten kuvista ehkä näkyy, oon esimerkiksi korjannu kahdet farkut, kaventanu yhdet ja saanu yhdet mun siskolta. Noi farkkushortsit taas tein jostain mun ikivanhoista kapreista (kirjotaanko c:llä vai k:llä?! :-D). Ajattelin ehkä viel vähä tuunailla noita, kuhan jaksan.
Lisäks oon myös tehny yhteiskuntaopin tehtäviä, jotka ei muuten oo pakollisia(!!)
Kaiken tän lisäks oon myös siivonnu ja ollu koiran kans ulkona enemmän kun sen 5 min. Mitäs vielä.. No siinä ne tais suurin piirteen olla, mut oon hyvin ylpee itestäni, ku oon kerrankin saanu aikaseks noin paljon yhtenä päivänä! Käveltiin myös siskon kanssa Alepaan ostaa kröhömm sipsiä ja limua. Mites ois sit kesäkuntoon 2025?

Kuvissa on muuten mun kaks uutta sormusta! Toi risti, tuplasormus on JC'stä ja sillä oli hintaa 4,9€ ja toi ruususormus on KappAhlista ja sillä oli hintaa vissiin 5,9€. And I like!

6 kommenttia: