22. maaliskuuta 2011

Jag tycker om det här vädret





Ihana sää! Voiku aurinko vaan alkais nyt paistaa joka päivä ja tulis ne +20 kelit. Onneks oon aina ollu hyvä haaveilemaan. :-D

Tänää on ollu aiiiivan loistava päivä - pääsin koulusta aikasemmin ja menin sit illaks istumaan HGC'hen (= Hard Gospel Cafe) ja näin paljon kavruja pitkästä aikaa. :) En oo nähny ikuisuuksiin esimerkiks meijän ihania pikkusia ja sit noita ihania isosia. Tuli vaa hinku päästä isostelemaa kesällä!

Päivä on muutenki ollu tosi kiva jotenki, ehkä se on toi sää, mut mitkää asiat ei paina mieltä. Monta koulujuttuakin pitäis tehdä, mut niistäkään ei jaksa oikeen murehtia. Kaikki sit ajallaan.
Ehkä se vähä mietityttää tai harmituttaa, et musta välil tuntuu että ei oikeesti lue näitä mun juttuja. No okei, mä kirjottelenki näitä juttuja lähinnä itelleni, mut lukijoita kuitenki on se reipas 30, joten vois olettaa, että joskus näitä mun juttuja kommentoitaisiinkin. :-) Ei mulla muuta, mä alan nyt koht kattoo viime viikon Skinssiä, joka odottaa tuolla digipoksissa kattomista. Se on moro!

5 kommenttia:

  1. ihania kuvia! ja joo se kevät on kyl niin tervetullut:D

    /Emma

    VastaaPoista
  2. Emma and Noora - Kiitos Emma! Joo samaa mieltä, alkaa tää talvi vähä kyllästyttää. :-D

    VastaaPoista
  3. oli kiva nähdä suaa <3 ja mä kyllä luen näitä sun juttujas! ;)

    VastaaPoista
  4. Minea - Jeeekiva!:)
    Sanna - Niin suaki!♥ Hahah jeesjees ;)

    VastaaPoista