11. kesäkuuta 2010

Pictures taken a few weeks ago and something



Farkkubiker-takki - Second hand + DIY, Toppi - GinaTricot, Farkut - H&M, Laukku - Bianco

Oon tehny tän postauksen ajat sitten, mut en oo vielä julkassut. Hmm?
Poistin muuten aika reippaasti vanhoja postauksia, alko ärsyttämää ku oli niin tyhmiä ja vammasen näkösiä ja kuvat oli ties mitä kuraa. What is done, is done.
Tänää on ollu ihan ok päivä, olin töissä 6h ja sit oon ollu kotona.=) Jos joku ei sattunu tietämää, nii oon siis Bianco Footwearissa töissä/kesätöissä, mut luultavasti kyl jatkan syksyllä tuolla. Love it! Otin tästä päivästä palkaks laukun, ku kipeesti sellasta tarvitsen (lue: haluan. ja laukku ei ole kuvassa oleva). Mulla on siis kaks kesäduunia - heinäkuussa oon myös Alepassa. Hehee=)

Huomen lähen leirille ja tuun sieltä jo maanantaina, ku tuun juhlimaan tänne. :-D (moi kristi♥). Laitan yhen ajastetun postauksen tulee varmaan sunnuntaina, ku se on jo tuolla valmiina odottamassa julkaisemistaan.=)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti