9. kesäkuuta 2010

And it feels like tonight. I can't believe I'm broken inside.

Mä olin tossa maanantaina Virossa päiväristeilyllä. En oikeestaan mitään sinne menny ettimään, mut oon todella tyytyväinen ostoksiin! Rahaa mulla Virossa meni yhteensä joku 30-40€, eli ei paha, jos vertaa siihe mitä kaikkee sillä sai. Mut joo, tälläsii mulla lähti mukaan:


Rakkausmekko♥ Valkomusta mekko mustakultaisilla napeilla, New Yorker n. 11€

Neuletunikajuttu, New Yorker n. 7€


Koristelulakkoja, tollanen punertavanhile, valkoinen ja hopea. Rimimarket, n. 70snt/kpl.


Punainen ja vähän tollanen nude kynsilakka, Prisma 1,26€/kpl (noitahan myydään Suomessa mm. Seppälässä yli puolet kalliimmalla hinnalla..)

Kynsitarroja, Prisma n. 90snt

Ja ehkä hienoin löytö, meikkivoide joka on MUN värinen! Oudointa täs ehkä on se, et tyylii Suomesta ei löydy mistään näin tummaa meikkivoidetta, mut Virosta, jossa asuu tyylii 2 tummaa ihmist, ni löytyy. Ja jos Suomest löytyy, ni ne maksaa miljoona euroo. Prisma n. 7,70€

9 kommenttia:

  1. uuuuu hot mama mikä mekkooooo! t. viccan

    VastaaPoista
  2. Anonyymi - hahahah thaanx victoriaa!

    VastaaPoista
  3. ihania ostoksia :) hyvä reissu siis :p

    VastaaPoista
  4. Vitsi miten kivoja ostoksia teit! :) Toi mekko on kyll tosi ihana, kelpais mulleki :D

    VastaaPoista
  5. NEA ihana toi mekko !!!! herraneaikaa terveisin sofie

    VastaaPoista
  6. Linnea - Kiiitos=) yepp, oli kyl kannattava reissu!
    Vivi- - Kiitsa, mäki tykkään hirmusesti!
    Rosie - Joo oon kyl kans tyytyväinen tohon ostossaldoon :-) ja kiitoksiaa ja eikun vaa Viroon ostamaaan!
    Anonyymi/Sofie - Hihiii kiiitos !

    VastaaPoista