1. joulukuuta 2009

You're not a judge but if you're gonna judge me, well sentence me to another life.

Vouu! Se Paramoren keikka... Se oli UPEE! Se oli.. Meen iha sanattomaks! Ne oli livenä niiiiin hyviä ja ääh! Olis kyllä mun puolesta Fencesin siellä, nimittäin se mun yks lemppari! Kyllä oli 8h jonottamisen arvosia. ;) Olin siis kentällä, siinä about 3-5 riveillä seilasin, ku siel oli vähän kröhömm.. tiivis tunnelma. Seuraavan kerran ku kyseinen bändi tulee Suomeen, niin tää tyttö on kyllä menossa! Nyt siis pari kuvaa sieltä:






Ite otettu kuvat, ei saa kopioida! Siks noi Copyright-jutut :--D


Huomenna olis tarkotus mennä leffaa, kattoo New Moon. Sitä odotellessa. :-)

ps. yritän nyt alkaa vähä kiristää postaustahtia, yritän alkaa päivittelee parin päivän välein. Mut siis mä yritän ja mun yrittämiset tiedetään. :--D

4 kommenttia:

  1. En vois sanoo paremmin tosta keikasta. Ite olin siellä taaempana, miksauspöydän edessä, koska halusin kuulla hyvin. Sen takia en sitte nähny kamalan hyvin, mutta se musiikki korvas sen!! Hei muuten, taisin nähdä sut siinä Jäähallin pihalla joskus viiden aikoihin ku tultiin sinne kaverin kanssa : D

    VastaaPoista
  2. badtemper - Jepp! No se musiikki onki tärkeintä. :) No hitsii, olisit tullu moikkaa mua! :--D

    VastaaPoista
  3. Tajusin iteki vasta jälkeenpäin, et ois pitäny tulla jutustelee. Mut ens kerralla sitte : )

    VastaaPoista
  4. badtemper - Jepp, no ens kerralla sit! ;)

    VastaaPoista