14. joulukuuta 2009

Right here, in your arms is the safest place in my world in this moment. So keep them for me



Metallican huppari (en kyl oikeestaan sitä kuuntele, huppari vaa sattu päälle)
Tunika - GinaTricot
Farkkulegginsit (jotka ei näy kuvassa) - H&M

Ton näkönen mä oon luonnollisilla hiuksille =afro :--D






Tämmönen pieni kuvapläjäys tähä väliin. :--) Tehtiin koulussa tollaset somat pikku piparkakkutalot köksän tunnilla ja tossa on lopputulos. Ja hyiiii, miten kylmä ulkona on!!

Täällä ilmottautuu muute yks MattiMyöhänen, joka ei oo siis ostanu vielä yhtäkään joululahjaan PLUS että en oo ees tehny joululahjalistaa! =D Ei oikeestaa oo hirveesti mitä mä oikeesti tarvitsisin. Voisin ehkä tehdä tänne jonkunlaisen toivelistan, et sais jotain ees jouluna. :--D Eli sellasta siis luvassa!

Vika kouluviikko enää jäljellä(plus ens viikon maanantai ja tiistaina joulujuhla) ja sit LOMA! Mulla ei oikeestaan oo mitään erikoisia suunnitelmia, mut saatan ehkä lähtee yhelle mökille. (lue: en oo mökki-ihmisiä) :--D

4 kommenttia:

  1. hyviä kuvia =) mikä kamera sulla on? :-)

    VastaaPoista
  2. heidi'a - Kiitospaljon! :) Canon EOS 500D, sain konffislahjaks ja tykkään paljon! :--)

    VastaaPoista
  3. Vooi, toi piparitalo on supersöpö!! Ja nii, tykkään sun hiuksista ihan sikana luonnollisessa tilassa ja suoristettuna. Ei oo reiluu et kaikilla muilla on paljon suoremmat hiukset ku mulla : DD

    VastaaPoista
  4. badtemper - Kiiitos! :--) ja kiitos tostakin, ite en oo kyllä kauheen varma, että tykkäänkö niistä >: mut thanks anyway! No mulla on se ongelma, et ne kihartuu helposti, jos suoristan! :D

    VastaaPoista