4. joulukuuta 2009

This heart, it beats, beats for only you. My heart is yours



Nuuskamuikkunen!




Toi lehti mistä Rihanna & sen kynnet on, on se H&M Winter-mallisto yms. lehti. :--) Tein siis noi mun kynnet niiden pohjalta ja tein ne tosiaan joskus keskellä yötä, sen takia lopputulos on.. mitä on. :D





Yllä jonkun verran kuvia viime päiviltä. Oon siis leiponut suklaamuffineita (jotka oli tosi hyviä), koulussa leiponut pipareita, lakannut kynnet yms.

Mulla oli tänään koulua vaan 8-12 itsenäisyyspäiväjuhlien takia. Mä ite olin siin ku kannettiin lippu sisään, nii siin on kaks ihmistä sen lipunkantajan takana, nii olin toinen niistä. =D Pokka pitää, pokka pitää.. Meil oli tänään myös äikän koe, joka meni.. Jotenki. :D

Lähen tänään taas vaihteeks partioretkelle, kiinnostus on siellä nollan luokassa, mut kai se on pakko mennä pitää seuraa eräille ihmisille. :) (noei :D) Mun pitäis siis vielä pakkaa (lue: en oo edes vielä alottanut) ja pitäis käydä kaupassa ja plaah! Tulee varmaa pikkasen kiire! :--D
Teen ehkä yhen ajastetun postauksen, jossa ei oo tietenkää mitää tärkeetä, mut joo. : D Tuun sit sunnuntaina takasin, et sillon tai maanantaina kuvia sieltä. :--) pitäkää hauska viikonloppu!

4 kommenttia:

  1. Essi - Kiitoskiitos tosi paljon! :--)hihiii

    VastaaPoista
  2. Mullaki on blogi, mutta ei sitä kukaan lue..
    haluuks vilkasta? (zazalow.blogspot.com)

    VastaaPoista