29. toukokuuta 2010

Some odd(?) things about me


Street Dance 3D - leffan traileri. Pitäis toi mennä kattoo täs joku päivä. :>

Sain tossa jokunen aika sitten haasteen ja ajattelin nyt vihdoin toteuttaa sen. :-D

» Paljastan viisi omituista tapaani. Tämän jälkeen valitsen seuraavat viisi ihmistä, jotka haastan tekemään saman perästä. Heidän tulee myös kirjoittaa nämä säännöt merkintäänsä. Linkitän haastamani ihmiset tämän merkinnän loppuun ja käyn ilmoittamassa heidän kommenttilaatikkoihinsa haasteesta ja tästä merkinnästä. »

[1] Aina jos paahdan leipiä paahtimessa, mul on tietty järjestys miten sit voitelen ym. ja syön ne. Eli jos on ruisleipä, ni eka otan pois sen ns. pohjan ja sit vasta sen päällisen paahtimesta. Jos vaalee leipä, ni ei sillee välii. Mut siis se leipä, joka on otettu eka pois, ni se pitää myös voidella ja syödä eka! (ps. ensin juusto ja sit vast liha). Sen takii tykkään tehä ite mun leivät.
[2] Jokaisen ruokailun jälkeen syön aina kurkkua, jos oon siis himassa/poikaystävällä/sellasessa paikassa missä on kurkkua. Mä rrrrakastan kurkkua ja mun tekee sitä mieli aina ku oon syöny ja kyl muutenki. :-D Saatan - ja syönki - ihan helposti pariki kurkkua päivässä.
[3] Mä säälin ihmisiä tosi helposti. Siis en sillee ' voi vitsit toi on niin säälittävä tyyppi ' etc. mut siis jos joku papparaine kävelee kadul saatan alkaa säälii sitä. Ja lähes kaikkii ulkomaalasia, jotka asuu Suomessa, ni niitä säälin kans. Siis vaikka niil menis kaikki hyvin, mut mua joteski silti säälittää. Paitsi ne pedarit.
[4] En mä oikee tiedä onks tää outoo, mut oon allerginen lähes kaikelle. Esimerkiks pähkinät, hunaja, kiwi, omena, porkkana, herne yms. ja mulla on astma ja siitepölyallergia sun muut. Mut toisaalta varsinki viime vuonna söin paljon herneitä ja omenia. Ja toisaalta kyllä kärsinki aika lailla sen takia. :-D
[5] Mul on pari aika outoo fobiaa. Okei ihan normaalei on just ihan tajuton korkeenpaikan kammo (hyiii) yms. Mut pelkään siis rappuja (ei, en rappusia) vaan siis tiettekö kerrostalon niit rappukäytäviä/tiloja mitälie. Ihan sairaan ahistavia ja pelottavia paikkoja!

Ainii ja haastan Emman ja Nooran, Heidin, Idan ja Ellan.

6 kommenttia:

  1. JES kiitti! haasteet on aina kivoja! ja et arvaa miten aloin nauraa tolle kurkkujutulle, mä teen ihan samoin! :DDd Syön aina jokaisen ruokailun jälkeen kurkkua, siitä jää sellanen hyvä maku suuhun.....:-D ostin kerran mun kaverin kans kurkut hyppytunnilla ja syötii ne koulus:D

    VastaaPoista
  2. vähän kiva tää! kiitti :-) teen sen heti ku ehin hihiii! mulla on sama ku sun kolmas kohta; säälin ihmisiä :--D oon itkeny pari kertaa meijän luokanvalvojan ja salkkareitten ismon takia.... hee ;-D

    VastaaPoista
  3. ida - Jepp! =) hahah oikeesti? :-DD ei perhana, nyt meit on ainaki kaks !! :DDD hah iha sika hyvä!
    heidi- Juu ei mitää :) Joo oikeesti mäki tyylii alan itkee, jos mua säälittää joku ihminen ! Esim meijän liikan sijainen.. XD

    VastaaPoista
  4. ouu jees kiitos hei täst! ::) ja mul on iha sama toi kolmonen, varmaa miljoona kertaa päiväs tulee sellai säälimiskohtaus :D:D

    VastaaPoista
  5. ella - Joo ei mitää=) hahah, samiksii! :D
    { I V Y } - Yepp!

    VastaaPoista