23. toukokuuta 2010

Now you're holding my heart, what should you do?


Joku pari kk vanha asukuva, jonka oon unohtanu julkasta täällä..
Neule - KappAhl, Leopardikuosinen toppi - H&M, Vyö - Karolta

ANTEEEKS! Musta ei oo kuulunu mitää öö viimeseen viikkoon. :-D en oo vaan yksinkertasesti muistanu käydä koneella enkä kyllä jaksanukkaa.
Nää viimeset viikon koulussa on ollu jotain niin tuskallista - ei jaksais yhtään istuu koulussa, ku tietää, ettei mikää enää vaikuta mihinkää. Peruskoulua on siis mulla (ja monella muulla) jäljellä enää 10 päivää!!=)
Mulla ei oo edes mitää kuvia viime päiviltä. Kamera on hengannu kotona kameralaukussa ja ite oon ollu ties missä. Eilen oli esimerkiks toooosi kiva päivä. Mulla oli vikat treenit ja oltiin ulkona kamujen kaa. :-) kuvailen teille vaik huomenna pari ostosta, mitä oon tehny tällä viikolla.

ps. tulipa sekava postaus! : D

2 kommenttia: