24. toukokuuta 2011

All I know is you came to me when I was at my lowest.You picked me up, breeding life in me











Pitsitunika - Seppälä, Ballerinat - Bianco

Otettiin maanantaina Violan kanssa muutamat kuvat koulussa. Mä olin valmistaunu kesään, mut sit jossain vaiheessa katon ulos ja huomaan, että siellä sataa - paljon! No sille ei voinu sitten mitää ja otettiin kuvia sit sisällä.
Päivältä on myös yks video, mutta mä luulen, ettei Viola halua, että se julkaistaan. :-D Oli aika... kaunista materiaalia.

6 kommenttia:

  1. Ääää, ihana toi sun pitsitunika <3 !!!!

    Pihla

    VastaaPoista
  2. Anonyymi/Pihla - Kiiiitoskiitos!! ♥

    VastaaPoista
  3. Onks nää kuvat Alppilast?? :D

    Sara

    VastaaPoista
  4. ....spuge pv minkä sille mahtaa ! MÄ kyl haluun itelleni talteen tän komeen videomateriaalin :D
    Damn girl u are pretty !

    VastaaPoista
  5. saranas - On joo, kuis? :D

    Villski - Njää, eipäs! Juu, mä hommaan sen sulle jotenki joskus ;) kiiitos!

    VastaaPoista
  6. NEA toi pitsimekko sopii sulle niiiiin perfect. PS voisin varastaa sen....

    VastaaPoista