11. huhtikuuta 2011

I will stand by you forever, you can take my breath away


Enriquen keikka oli tosi jees, vaikkakin tykkäsin enemmän siitä viime keikasta (asiaan saattoi ehkä vaikuttaa se, että viimeks olin permannolla, nyt en...) No mutta keikka oli kuitenki kaiken arvonen. :)

Onneks tällä viikolla ei oo yhtään töitä - nimittäin se jättää mulle lisäaikaa stressaamiseen. :-D Ei vaiskaan. En oo vissiin täällä maininnu, mutta me ollaan menossa kilpailemaan Street dancen SM-kisoihin viikonloppuna! Mitään voittoahan me ei tosiaan olla sinne menossa hakemaan, mutta kokemus on sitäki tärkeempi. Nimittäin ens vuonna olis sit tarkotus mennä mun kaverin kanssa duoon ja tää on vähän niinku valmistautumista siihen. :D Saa nähä, mitä tästäki tulee..

Noi kengät mä ostin Jenniferiltä sen ja Irinan blogikirppikseltä! Yhteensä noi makso 11€ ja molemmat näyttää ihan käyttämättömältä. Nyt vaan odottelen, että tulis ne kelit, että pääsis käyttää noita :-)

9 kommenttia:

  1. mis sarjassa kisaat? oon tulos kattoo niit kisoi nimittäin:)

    VastaaPoista
  2. ihanat kiilakorot! <3 minkä kokonen jalka sulla on ?

    VastaaPoista
  3. lotski - pienryhmässä :) ooooorait!
    Anonyymi - Kiitos, mäki tykkäään niistä hirmusesti! :) No se riippuu jonkun verran kengistä, mut yleensä 40 :D

    VastaaPoista
  4. Hei sinä! :--) Olin ihan varma et sulla on jossain täällä blogi, mut sit en löytäny joten luovutin!

    Ja noi sun hiukset on IHANAT!

    VastaaPoista
  5. Sanna - Heiii! :) Hahah, no mut löysit! No ne on aika.. mielenkiintoset :-D pitäis keksii, että mitä niille tekis.

    VastaaPoista
  6. IHANAT HIUKSET <3 ja mulla on noi mustat kiilat kanssa, ja harmittaa ku ne on mulle ihan way too big :--(

    /Emma

    VastaaPoista
  7. Emma - Hahhkiitos!♥ voihöh :( noi on mulle toisee jalkaa ehkä ministi isot, mut siihen on keinonsa!:)

    VastaaPoista
  8. Hei Nea nyt! :-D En tarkottanu et ne on kauheet vaa JUST IHANAT tollaset tuitui! :-D Tykkään niin paljon! Ihan oikeesti :--)

    VastaaPoista
  9. Sanna - Joo siis tajusintajusin! :-D mä vaa aloin mietttii, et niille vois tehä jotain. XDD ja kiitos! :)

    VastaaPoista