26. marraskuuta 2010

Where can I buy some school motivation? 'Cause mine is like in minus million


Turkoosit, vaaleanpunaiset peeptoe-ballerinat H&M 2,95€. Seepra peeptoe-ballerinat, H&M 1,95€



Bilelaukku/clutch, Bianco Footwear 17€ (-työalennus)

Mustaharmaa-neule, GinaTricot 9,95€ (norm. 19,95€)


Tunika/pitkä paita, Seppälä 5€ (norm. joku 25-30€)


Jakku puhvihihoilla, H&M 20€ (norm. 39,95€) (ompas muuten puhdas :-D)

Heippa kaikille taas pitkäst aikaa! Mul on meneillään koeviikko, viel ois jäljellä pitkä matikka ja ruotsi. Mul on jo ollu siis saksa, terveystieto ja äidinkieli eikä varmaa yhessäkään niissä oo kehumista. :-D En oo oikeen jaksanu nimittäin lukee, eli jokaiseen kokeeseen oon panostanu ehkä sellasen 15-30min... Terveystiedon koealuehan siis oli n. 200 sivua. =D mut ei siitä sen enempää, elämä jatkuu ja sitä rataa. Nyt on sentää kolmen päivän vapaa!=)

Noissa kuvissa on siis juttuja, mitä oon ostanu täs parin viikon aikana. Ballerinat on tarkotettu ens kesää varten ja ku noi noin halvat oli, ni päätin, et joskus jotain muutaki ku mustaa! Noiden lisäks ostin yhet ihan perus mustat legginssit H&M'stä. Ja on mulla viel yhet saappaat esittelemättä, mut niiden ostamisestaki on kulunu jo varmaan kuukaus. :D Mut Biancosta ne, ylläripylläri, on. Töistä puheenollen, meillä on pikkujoulut töissä 4.12. ja mennään syömään ravintolaa, can't wait for it!

2 kommenttia:

  1. kiva blogi, noi kengät oli kyllä tosi hyvä ja edullinen hankinta! :) Hei missäs oot töissä? :)

    Jos haluat kurkkailla mun blogiin niin:

    menni-isabel.blogspot.com

    VastaaPoista
  2. mennni - Kiitos!=) jepp, aika hyvä tuuri kävi, ku oli viel mun kokoja. :p Oon töissä Bianco Footwearissa. :-) Juu, mä käyn kattomassa!

    VastaaPoista