28. marraskuuta 2010

This is a difficult journey, but luckily I have you with me


Täs mää taas vähä haaveilen kengistä. :-D Tosiaan viime postauksessa näky parit uudet kengät ja sain eilen vielä töistä yhet kengät.. Tätä se on, ku on kenkäkaupassa töissä!
Mut siis pointti oli se, et kattelin noit kenkii tänää töissä vähän niinku kevättä varten (jos sellanen joskus tulee tän samperin talven jälkeen...) ja jotenki noi näytti hyllyssä aika kivoilta. Pitää viel kokeilla noita, et onks ne hyvät jalassa ja tollai, mut mun mielestä noi on aika kivat! :-) Aika jännät noi kyl on muttamutta ehkä noi näyttää jalassa hyviltä. Mitäs mieltä siellä ruudun toisella puolella ollaan?

4 kommenttia:

  1. ihaaaaaanat kenkuliit ! :---) oks noi oikeet nahkaa ? :o

    VastaaPoista
  2. noi on kyllä kivat! :) vähän turhan kalliit ehkä..

    VastaaPoista
  3. Haidi - Jepp=) joo ne on kyl aika kalliit, oon samaa mieltä! Mut mulla on se hyvä puoli, et noi on tosiaan mun töistä eli saan niistä alennusta jonkun verran ja ajattelin muutenki ottaa ne palkkana :-) joten tavallaan ne ei maksa mulle kauheesti :D

    VastaaPoista