2. lokakuuta 2010

Whenever you are gone, I just wanna be with ya















Neule - Irlannista, Toppi - Stockmann, Hame(uus, 5€!) & Legginssit - H&M, Kengät - Converse, Nuottikoru - Jostain ihme koruliikkeestä

Muutama kuva torstailta, ku oltii kuvailee Veeran ja myöhemmin Erikan kaa (nähtiin myös Kristi + Anton).
Äsken tein törkeen hyvää kana-caesarsalaattii!♥ Koht ollaa lähössä äitin ja siskon kans hakee roskaruokaa ;) mun pitäis oikeesti olla vaa lukemas sitä matikkaa, mut nääh... Huomen sit ehkä :-D

Mä oon muute lähössä ens viikolla la-ma Ruotsin risteilylle! =) lähen sinne siis mun poikaystävän + sen perheen kanssa sinne. Oon ollu siellä viimeks varmaa kymmenen vuotta sitten, joten venaan kyllä! :--) kamera ois tarkotus ottaa mukaan.

ps. sanokaa murmelit, jos haluutte et poistan noit joitaki kuvii!

3 kommenttia:

  1. haha kiinalaiselle riiisiii<3 oee laivalt fisu kuvii kiitoooos!

    VastaaPoista
  2. mikä fisu sulla on?

    http://notadaywithoutyou.blogspot.com/

    VastaaPoista
  3. veeeeera - hahah jepp<3 joo jos saan otettuu kuvii :p
    Veronika - Samyang 8mm f3.5 :-)

    VastaaPoista