7. lokakuuta 2010

I ♥ Math @ the moment


Cheap Monday -kassi, Weekday 5€
Tunika, Sokos n. 9€
Jättilaukku, Bianco 50€ (maksoin ite tosta kyl 6€, ku vanha lakku meni rikki ja sain siitä hyvitystä)

Ruskea laukku, Bianco 21€ (alennuksien jälkeen)

Viime aikoina oon ostellu esimerkiks tollasia juttuja. :-) Laukkuja on kertyny tosiaan muutama kappale, hups! Oon myös ostanu toisen jakson kirjat -> melkeen 100euroo taas, jeejee. :-D
Mulla alkaa saksaki täs jaksos, katotaa mitä siitä tulloo. Ja viime jakson koeviikosta sen verran, et mä sain pitkän matikan 1 kurssista 9! Olin iha WTF ku se maikka kerto, koska mä lähinnä mietin sitä, että pääsenkö kyseisestä kokeesta läpi. :-D Taisin siis päästä.. Ja fysiikasta kans 9, muita en tiedä vielä.

Ruotsin matka saattaa muuten peruuntua erinnäisten syiden vuoksi. :/ Noo ei voi mittää, jossain vaihees sitten! (lue: ykkösristeily)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti