23. heinäkuuta 2010

Mitä tehdä väkivallalla, jos sanat pystyy tappaa?







Okei, nyt mun oli pakko vihdoin viimein kotiuttaa ne kengät. :-D Olin eilen töissä ja päätin sit ottaa ne palkaks =) ja tykkään noista hirmusesti! Ostopaikkana toimi siis Bianco Footwear. Ja toi tunikakin on uus! Käytiin äitin kaa Prismassa (:-D) ja törmäsin tohon ja mun oli pakko ostaa toi. =D hintaa oli n. 17€

Mun piti kirii tätä postaustahtii, mut ei menny ihan niinku elokuvissa - taaskaan.. Ja oon muuten lähössä leirille tossa tiistaina ja tuun vasta 5.8. takasin. Tällä kertaa ajattelin myös ajastaa jotain postauksia, ettei tää blogi ihan kuole. :-D mut leiriä ootan aikas hirmusesti.

Kohta puoliin ois tarkotus lähtee juhlistaa kavereiden synttäreitä ja hengailee niitten kanssa. Pitäkää kiva päivä♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti