19. huhtikuuta 2010

Taio Cruz - Break your heart




Nahkatakki - JC
Neule - H&M
Hame - Veeralta (GinaTricot)
Toppi - Stockmann
Legginsit - H&M
Laukku - KappAhl
Kengät - Converse


Pumppasin mun Jopon kumit eilen ja ajelin mun yhelle kaverille poikaystävän kanssa! :-) ajoin tänään myös kouluun(!!!!!!) pyörällä ja tää on oikeesti melkee suoranainen ihme!! :DD
Huomenna on matikan valtakunnallinen enkä oo lukenu yhtää ! :/ vois ehkä alkaa lukee, mut nyt kiiruhdan treeneihin, moimoi!

ps. mitä ihmettä mä tekisin mun hiuksille? tai siis millä värillä värjäisin? :O

6 kommenttia:

  1. sun blogi on tosi kiva :--) ruppeen ehdottomasti seuraamaan!

    VastaaPoista
  2. nooff - kiitos paaaljon :) jee!

    VastaaPoista
  3. Hienoja kuvia!

    ps. mustat hiukset<;

    VastaaPoista
  4. Anonyymi - Kiitoos! =) no sitä oon vähän kyl miettiny!

    VastaaPoista
  5. Voisin kuvitella, et sulle sopis sellaset ruskeet hiukset. Vähän samansävyset, ku toi väri, mikä sulla on nyt ollu, muttei ihan niin punertava

    VastaaPoista
  6. badtemper - Joo ku mä oon just vähän kahen vaiheil, joko vaaleempi ruskeen sävy tai musta. Mut pitää katella=)

    VastaaPoista