11. huhtikuuta 2010

Oh, someone that you think that you can trust is just another way to die






Tarkkasilmäisimmät on varmaan huomanneet, et väänsin uuden ulkoasun ja oon kanssa vähän muokannu tota banneria ! Yritän täs vielä vähän parannella tätä, mut on tää mun mielestä kivempi ku edellinen. Mitäs siellä tykätään?
Tän päivän suunnitelmat vähän kusi, mut toisaalta mun pitäis tehdä tänään koulujuttuja - täl hetkellä teen (tai no yritän tehdä) musiikin esitelmää ja sit pitäis jossain vaiheessa viel harjotella matikan kokeeseen, ku mulla on se kai? huomenna. :-D Noi kuvat on muuten sieltä Tampereelta, paitsi toi alin kuva.

6 kommenttia:

  1. tykkäilen! kivempi tää uus, jotenki enemmän sen näkönen et oot nähny vaivaa :--) +kivoja kuvia, varsinki 2 vikaa :>

    VastaaPoista
  2. Nipsulintu - Joo mäki tykkään kyl enemmän, se edellinen oli jotenki.. no emmätiiä :-D Kiitos! :--)

    VastaaPoista
  3. En ole vanhaa ulkkaria nähnyt koska eksyin tänne ekaa kertaa mutta tämä on ainakin tosi kiva! 8) Ihanan tunnelmallisia valokuvia!

    VastaaPoista
  4. Zionnah - Okei, kiitos! kiva et eksyit :-) se oli sellanen aika tylsä yms.. kiiitti! (=

    VastaaPoista
  5. Mäki tykkään tästä ulkoasusta. Tää on tosi yksinkertanen, mut ihan niinku jo aijemmin sanottiin; tästä näkee kuitenki et tähän on nähty vaivee. Ja juu, mustaki noi kuvat on tosi kivoja, varsinki toi kolmas kuva on tosi kiva

    VastaaPoista
  6. badtemper - Yepp, oon kyl samaa mieltä. Siin edellises en oikee ollu tehny mitää jne. Kiiitos! :-)

    VastaaPoista