2. lokakuuta 2009

Jason Derulo - Whatcha Say

Oli ihana aurinko yks aamu. :) + satoi.



Kristi&Erika



Hei mä sain vihdoin kuvattuu päivän asua! :--) Asu on siis tältä päivältä.

Nahkatakki - JC
Huppari - H&M
Tunika - Itse tehty. :-)
Farkkuleggarit - H&M
Kengät - DinSko
+ laukku, joka ei näy kuvassa - Bianco Footwear

Joo elikkä vkl aikana ei varmaan postauksii tuu, ku tosiaan lähen sinne leirille ja en kerkee tehä mitään ajastettuja postauksia. :--( syy: heheh, en oo vielä pakannut loppuun ja pitäis syödä ja ää! :D Lähen siis puolen tunnin päästä himasta....

Pitäkää hauska viikonloppu, niin mäkin aion tehä! :)

2 kommenttia:

  1. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  2. badtemper - Oot poistanu ton kommentin, mut vastaan silti. : D Kiitoskiitos. Noku mä siis yritin soittaa sinne ja olin netissäki, mut en onnistunu saamaan sitä, mut sitten olin kysyny ehhe Galleriassa yheltä et myy mulle, nii se myy sen! Oon niiiiin happy. :--)

    VastaaPoista