13. lokakuuta 2009

Aina ei voi osata

Penelope Cruz & Javier Bardem


Mä en nyt yhtää osaa päättää, minkälaisen ulkoasun haluun tälle blogille! Vaihdoin tän äsken enkä oo oikeen tyytyväinen. :---( Haluun jonku sellasen ulkoasun, mihin mahtuu leveempiä kuvia!! ÄÄÄÄÄÄÄÄ. Enkä osaa tehdä ite mitään. Hehheh oon vähän avuton.. En osaa vaihtaa mitää mistään ja voi hitto. :D
Auttakaa mua! :)

Mulla alko tänään muuten syysloma! Tai no mulla oli vielä tänään koulua, 8-11 ja olin keilaamassa, joten ei ehkä ihan hirveen rankkaa.. :---D

ps. meitsi tykkää kuvan miehestä ja paljon!! hihiii

pps. vai mitä mieltä ootte täst ulkoasusta, onko tää ihan tyhmän näkönen, REHELLISESTI?

5 kommenttia:

  1. tää ulkoasu on ihan kiva :-)
    voithan sä valita noista bloggerin valmiista ulkoasuista sen leveimmän jos isompia kuvia haluut.

    ja hei mä meinasin kattoo ton leffan tänään!

    VastaaPoista
  2. Neaa, mää haastoin sut :-) Haaste löytyy meiän blogista!

    /Emma

    VastaaPoista
  3. Chonie - Okei. :) Noku mä en oo bongannu sellasta leveetä? Tai sit oon vaan tosi tyhmä. :-D Ku haluun kuitenki et tausta on valkonen. (= Mutta kiitos! Jos totta puhutaa, mä en oo vieläkää ees nähny tota leffaa. :<

    Emma and Noora - Joo mä käyn kattomassa, kiitos! :--)

    VastaaPoista
  4. En mäkään sitä oo nähny, vaikka on kauan sitte pitäny kattoa ku se meiltä kuitenki löytyy :D
    Tuolta valmiista ulkoasuistahan sen löytää, ihan valkosella taustallakin. Ainakin joku Strech tai sellanen siihen nimeen sisälty.

    VastaaPoista
  5. Chonie - Okei, kiitos tosi paljon! Koitan ettii. :--)

    VastaaPoista