4. tammikuuta 2011

Nukkumatti, nukkumatti lasten illan tullen heittää unihiekkaa....








Parit kengät taas, mitkä oon saanu töistä viime aikoina. :-D Ensimmäisten normi hinta on vissiin 109€, toisten alunperin 139€, sittemmin 79€ ja viimesten 79€. Yhdet saappaat ajattelin myös ostaa tässä, kunhan kerkeän. :D

Tänään meillä oli aamupalaveri töissä klo 7.45(!!), mikä oli tietysti mukavaa, koska en nukkunu viime yönä vissiin ollenkaan. Pyörin vaan koko yön sängyssä, mut aamulla ei väsyttäny mitenkää kummemmin. Odotan vaa iltaa, ni simmut varmaa menee itestään kii. Tosin oon juonu tänää ainaski kolme kuppii kahvia.
Palaverin jälkeen lähin käymään Itiksessä haaveena alennusmyynnit, mut en oikee jaksanu kierrellä siinä 10 aikaan aamulla, niin löysin yhen paidan. Kuvaan senkin tässä, kun kerkeän.. Noit uusia vaatteita(kin) on nimittäin kertyny - hups!

Niin ja viimenen asia - me lähetään huomenna kylpylään! Reissuun on siis lähössä äiti, pikkusisko, minä & poikaystävä, isoveikka ja sen tyttöystävä. :-) Koneen otan varmaan mukaan, joten ehkä sieltäki tulee jotain postausta! Ollaan siellä kaks yötä, eli tullaan takasin perjantaina, jepajee.

ps. mulla on jo 30 lukijaa, jeejee oottte ihania!♥

7 kommenttia:

  1. Love those shoes... <3 Mihin kylpylään ootte lähössä? :-)

    Sara

    VastaaPoista
  2. ihania kenkiä,ei kyllä yhtään mun tyylisiä mutta sulle sopii kyllä! =)
    Ihana koirakin <3

    VastaaPoista
  3. saranas - Jepp♥=) Mennään sinne Turun Holiday clubin kylpylään tai sinne :)
    Nonna - Voii kiitos! :) onhan se aika ihana! ♥

    VastaaPoista
  4. kiva blogi nea!:) himoitsen sun kenkiäs!

    VastaaPoista
  5. lotski - Kiiitos Lotta! :) hihii, mä himoitsen sitä, et tulee säitä, jolloin voin käyttää noita! :D

    VastaaPoista
  6. ompa ihanat noi ruskeet kengät! ja muutenkin kivan olonen blogi! :)
    http://if-reetta.blogspot.com/

    VastaaPoista
  7. Reetta - Kiiitos hirveesti molemmista :)!

    VastaaPoista