3. helmikuuta 2011

Prov veckan





Paituli - GinaTricot, Farkut - Anttila, Kengät - Bianco

Kuvien tarkotus oli lähinnä esitellä tota mun uutta paitaa, joka on Ginasta ja se makso 4,95€. :-) I like!
En oo oikeen käyny koneella, ku mulla on nyt koeviikko. Kolme koetta takana ja neljä vielä eessä - huomenna kemia. :( Oon lukenu yllätävän paljon noihin kokeisiin, paitsi tänää en oo jaksanu lukee kemiaa. Ei jotenki inspaa. :-D
Kohta lähen treeneihin tanssimaan ja sit niiden jälkeen vois vaikkapa yrittää lukea.

2 kommenttia:

  1. Farkut: Anttila!
    Arvostan et laitat myös tommosseen, vaikka ei mikään teinien vaatekauppa olekkaan. Itse olen löytänyt ihan Citymarketista ja Prismasta itselleni vaatteita! Eipä muilla ainakaan ole samanlaisia! :)
    Tsemppiä blogin kirjoittamiseen!

    VastaaPoista
  2. Anonyymi - Kiitos hirmusesti! Mun mielestä ei oo mitään väärää, jos ostaa Anttilasta/Prismasta yms. vaatteita, joskus sielt voi löytyy jotain sellasta, mitä ei oo muualla. :) Ja toi on totta, ei jokaisella vastaantulijalla oo sit niitä! Thaaanks=)

    VastaaPoista