6. joulukuuta 2010

Fishing by many ways







Lauantaina mulla oli ensin ne mun töiden pikkujoulut, jotka meni aika hyvin. Käytiin syömässä sellasessa ravintolassa ku Pihatonttu, joka siis sijaitsee Eerikinkadulla. Ruoka oli yllättävän hyvää! Otin siis kalaa pääruuaks, ja mä en siis syö kalaa. Ikinä oikeestaan. Paitsi kalapuikkoja ja purkkitonnikalaa + friteerattuja muikkuja. Nyt otin siis sitä kalaa ja se oli aika hyvää, eli ehkä pitäis päästä tosta kala-inhosta eroon tai sit ei. :-D

Töiden pikkujoulujen jälkeen muut lähti baariin ja mä lähdin Annin ja Sonjan pikkujouluihin/tupareihin. Puolet vieraista oli jo lähteny, ku mä tulin, mut ei se menoa haitannu! Noi kuvat on siis näistä pippaloista, ja olis niitä kuvia ollu enemmänki, mut noi tas olla ainoot julkasukelposet. =D Mul oli päällä siis yks aika vanha tunika/mekko Ginasta. :-)

Jeejee, tänään on onneks vielä vapaata, ja huomenna alkaa sit hullu panostus koulussa. Ainakin yritys on kova. :D BTW, mä saan 10(!!!!!!) pitkän matikan 2 - kurssista! Me so happy :)

ps. ehdotelkaa noita kuvausideoita tähän postaukseen! en viitti alkaa kuvata vaan paria juttua, eli ehdotelkaa paljon. :)

2 kommenttia: