23. syyskuuta 2010

Finally!





VIIIIIIIHDOIN!! Käytiin hakee tänää mun molemmat objektiivit, aaah mitä rakkautta♥♥
Eli nyt oon kahta objektiivia, Canon 55-250mm ja Samyang 8mm f3.5, rikkaampi (ja muutamaa sataa euroa köyhempi...) Yritän nyt otella noilla kuvia, niin näätte vähän, et minkälaista jälkee noilla tulee. :-) Ja yritän myös opetella käyttää tota fisuu! :--D Kyselkäähän ihmeessä, jos tulee jotain kysymyksiä mieleen noista objektiiveista ja niihin liittyvistä jutuista. (=
Ens viikolla alkais sit koeviikko, ni pitäis vissii alkaa valmistautuu siihen täs jossain vaiheessa.. Ja pitäis tehdä mm. opon kansio - hehheh arvatkaa kuka ei oo ees alottanu koko juttua! No kyl mä sit jossain vaiheessa.. :-D Nytkohta lähen kyl kiiruhtamaan treeneihin, se on moro!

5 kommenttia:

  1. aaaaaaaah toi fisu mun sydäntä oikee raastaaaaaa!!!

    VastaaPoista
  2. verkkuli - hihiii mun ei enääääääääääääääää!

    VastaaPoista
  3. aa oon kateellinen tosta fisusta !! paljon maksoit tosta ja mistä hankit? :>

    VastaaPoista
  4. Mä oon pitkään miettiny ton fisun tilaamista mutta en ihan tiedä mistä tilaisin, toi oli vissin ihan kohtuu hintainen? :)

    VastaaPoista
  5. liia - =) toi makso 249€ ja ostin sen vissiin TopShotista :>
    Janina - No riippuu ihan, et minkälaisen tilaa=) Toi makso tosiaan ton 249€ eli siis tosi halpa fisuks! Ja tähän asti toiminu tosi hyvin.

    VastaaPoista