31. elokuuta 2010

jeejee, huomenna tää tyttö lähtee Espooseen töihin!


Kengät, Bianco Footwear (sain töistä ilmasiks :-)

Tekonahkabiker, H&M 14,95€

Oonpas mä taas hyvä bloggari. :-D Nojoo, ei voi mittää. Mitäs kaikille kuuluu? Ulkona on oikeesti aika viilee, mut pääsee käyttää syysvaatteita, ni se on kyl ihan kiva. Ois mun mielest kesä kyl voinu jatkuu vähän pitempää.

Oon muuten ostamassa EHKÄ yhet yli-polvensaappaat, pitää vähän kattoo minkälaiset ne on jalassa ja miltä ne näyttää muutenki. Mut mun mielest ne on kyl ulkonäöltään hirmu kivat! Otan kyl kuvia, jos ne ostan=) Mitä mieltä te ootte yli-polvensaappaista - onks ne tänäkin vuonna teidän ostoslistoillanne, niinku mun?

ps. oon nyt aika lailla päättäny, et aion ostaa sen fisu-objektiivin ja luultavasti myös canonin 75-300mm zoomin :-) tarkotus ois tilaa ne mahdollisimman pian!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti