14. tammikuuta 2010

Because you're holding up my world, So I need you


Kollaasin takit H&M NetAnttila GinaTricot

Mulla ois vieläki se talvi/kevät takin osto eessä. Nyt oon vähän kallistumassa tollaseen ns. maiharitakkiin. Väri sais olla just tollasen armeijanvihreän/oliivinvihreän/vihreenharmaan suuntainen. Pituus sais olla vähän sellanen pidempi malli, ettei pylly vilku. :--D Ja plussaa ois jos ois vähän paksumpi, tai no oikeestaan se ois tositosi hyvä. Sit ois jees, jos hupussa olis sellanen karva, jonka sais irrotettua. (ei itseasias oo kuvaa sellasesta takista, mutta :-D)

Että jos tiiätte mitä löytäis kohtuuhintaisen, suurin piirtein tollasen takin, minkä kuvailin, niin näköhavaintoja otetaan vastaan!

ps. Tuntuu, et nyt heti ku oon kiristäny mun postaustahtia, nii ketää ei enää kiinnosta kuunnella mun juttuja? :--D Okei, ihan ymmärrettävää kyl. :D

edit: lisäsin tonne sivupalkkiin ton "Seuraa blogiani Bloglovinin avulla" jutun. =)

2 kommenttia: