9. marraskuuta 2009

I'll never let you down, even if I could. I'd give up everything, if only for your good

Anteeks etten oo postannu ikuisuuksiin! :( Syy tähän on, että rehellisesti sanottuna mulla ei oo oikeesti aikaa! Koko aika jotain menoa ja oon muutenki ollu parin viikon aikana kaks kertaa koneella; ja sillonkaan mitenkää kauheen kauaa.
Tän parin viikon aikana, mitä en oo postannu mul on ollu vaikka mitä;
Konfirmaatio 1.11. Alla kuvia lahjoista. :--)

Image and video hosting by TinyPic
Mun risti. :--) se on tollanen kai valkokultaa(?) ja sen sisällä on sellanen kultanen pienempi risti.
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Joku tollanen Fiskarsin haarukkalusikkaveitsi-setti. :--D
Image and video hosting by TinyPic
Twilight-leffa poikaystävältä. :--)
Image and video hosting by TinyPic
plus elämäni miehet. :--)

Noiden lisäksi sain öö kolme nomination palaa, sellasii timantteja tai sellasia, yks musta, toinen sininen ja kolmas vaaleenlila. :) Ja sit sain myös vähän rahaa ja sit sen kameran. =)

Sit mul oli TET!! :) Olin siis ekan viikon Chico'sissa ja siel oli kivaa(lue: hyvää ruokaa). Toisen viikon olin Aleksi 13:ssa ja sielläkin oli ihan mukavaa, vähän tylsää vaa välillä. :--D

Lisäilen varmaan jossain vaiheessa ehkä joskus kuvia yhistä bileistä. Mun parasystävä eli toinen tossa ylemmässä kuvassa, täytti 18v! :--) Oltiin sit kunnon porukalla niillä juhlistamassa juhlapäivää. ;)

3 kommenttia:

  1. Oi, ihana mekko ja kivoja lahjoja! Ja toi rippikoulutodistuski on kiva, paljon elegantimpi ku mun oma, missä on melkeen kannen kokonen kuva sen kirkon alttarista : D

    VastaaPoista
  2. oi elämäsi miehet <3 grauhh

    ♥ kristi

    VastaaPoista
  3. badtemper - Kiitos tosi paaaljon! :) Hhaha :D

    Anonyymi - Hiljaa Kristi! =D

    VastaaPoista